• Tietoa meistä
  • Työskentely
  • Toimipisteet
  • Ota yhteyttä
  • Kieli
    • 中文
    • Deutsch (DE)
    • Deutsch (AT)
    • English
    • Français
    • Italiano
    • Nederlands
    • Suomi
  • Etsi
+31 88 996 4000
Neele-Vat
  • Liikenne ▾
      • Albania
      • Belgia Belgia
      • Bosnia ja Hertsegovina
      • Bulgaria
      • Kypros
      • Tanska
      • Saksa
      • Englanti
      • Viro
      • Suomi
      • Ranska
      • Georgia
      • Kreikka
      • Unkari
      • Irlanti
      • Islanti
      • Italia
      • Kazakstan
      • Kosovo
      • Kroatia
      • Latvia
      • Liettua
      • Luxemburg
      • Montenegro
      • Alankomaat
      • Pohjois-Makedonia
      • Norja
      • Ukraina
      • kuljetus uzbekistan Uzbekistan
      • Itävalta
      • Puola
      • Portugali
      • Romania
      • Skotlanti
      • Serbia
      • Espanja
      • Slovenia
      • Slovakia
      • Turkki
      • Turkmenistan
      • Tšekin tasavalta
      • Ruotsi
      • Sveitsi
      • Pikakuljetus
      • Intermodaalinen
  • Merirahti ▾
    • Neuvonta ja tiedotus
      • Hinnat
      • Tulli ja asiakirjat
      • Säiliöiden kaasumittaus
      • Säiliöt ja pakkaukset
      • Vaihtoehdot
      • FCL tai LCL
      • Incoterms
      • Projektilogistiikka
    • Kohteet
      • Aasia
      • Eurooppa
      • Lähi-itä
      • Pohjois-Amerikka
      • Etelä-Amerikka
    • Suosittuja satamia
      • Antwerpen, Belgia
      • Charleston, Yhdysvallat
      • Guangzhou, Kiina
      • Hongkong, Kiina
      • Jebel Ali, Dubai
      • New York, Yhdysvallat
      • Ningbo-Zhoushan, Kiina
      • Rotterdam, Alankomaat
  • Lentorahti ▾
    • Lentorahti
      • Lentorahti
      • Kauttakulkuajat
      • Dokumentaatio
      • Pakkaus
    • Suosittuja maita
      • Kiina
      • Australia
      • Yhdysvallat (USA)
      • Lentorahti maailmanlaajuisesti
    • Suosittuja lentokenttiä
      • San Francisco
      • Shanghai
      • Los Angeles
      • Sydney
    • Tietoa & neuvoja
      • Tunnettu lähettäjä
      • Valtuutettu edustaja
      • Lentorahtivaihtoehdot
      • IATA
  • Varastointi ▾
    • Yleisiä tietoja
      • Varaston sijaintipaikat
      • Laatu ja sertifikaatit
      • Elintarvikkeet ja rehu
      • Vaaralliset aineet / PGS 15
      • BKT-sertifioitu varastointi
      • Projektilogistiikka
    • Lisäarvoa tuottava logistiikka
      • Säiliöiden kaasumittaus
      • Sekoittaminen ja täyttö
      • Crossdocking
      • Vapaasti virtaava
      • Verbulken
      • Uudelleen pakkaaminen ja uudelleenmerkitseminen
  • Tulli ▾
    • Tulli
      • Tuonti-ilmoitukset
      • Vienti-ilmoitukset
      • Passitusilmoitus
    • Verotuksellinen edustus
      • Yleinen/rajoitettu edustus
      • Vaatimukset/velvoitteet
      • Erityinen vapautus
      • B2C-myynti ilman OSS:ää
      • ALV OSS:n kautta
      • Myynti ilman arvonlisäveroa
      • Arvonlisäveron palautus
  • Valikko Valikko
  • Etusivu
  • Maantiekuljetus
    • Liikenne Benelux-maat
      • Liikenne Belgia
      • Liikenne Luxemburg
      • Liikenne Alankomaat
    • Liikenne Länsi-Eurooppa
      • Liikenne Saksa
      • Liikenne Englanti
      • Liikenne Ranska
      • Liikenne Irlanti
      • Liikenne Italia
      • Liikenne Itävalta
      • Liikenne Portugali
      • Skotlannin liikenne
      • Liikenne Espanja
      • Liikenne Sveitsi
    • Liikenne Balkanin maat
      • Liikenne Albania
      • Liikenne Kreikka
      • Liikenne Bulgaria
      • Liikenne Kosovo
      • Liikenne Kroatia
      • Liikenne Montenegro
      • Liikenne Pohjois-Makedonia
      • Liikenne Serbia
    • Liikenne Baltian maat
      • Liikenne Viro
      • Liikenne Latvia
      • Liettuan liikenne
    • Liikenne Skandinavia
      • Liikenne Tanska
      • Liikenne Suomessa
      • Liikenne Norja
      • Liikenne Ruotsi
    • Liikenne Itä-Eurooppa
      • Liikenne Unkari
      • Liikenne Kazakstan
      • Liikenne Moldova
      • Liikenne Ukraina
      • Liikenne Uzbekistan
      • Liikenne Puola
      • Liikenne Romania
      • Liikenne Slovenia
      • Liikenne Slovakia
      • Liikenne Tšekin tasavalta
      • Liikenne Turkki
      • Liikenne Turkmenistan
  • Varastointi
    • Yleisiä tietoja
    • Varastointipaikat
    • Elintarvikkeet ja rehu
    • Vaaralliset aineet
    • Lisäarvoa tuottava logistiikka
      • Säiliöiden kaasumittaus
      • Sekoittaminen ja täyttö
      • Crossdocking
      • Vapaasti virtaava
      • Verbulken
      • Uudelleen pakkaaminen ja uudelleenmerkitseminen
    • Laatu ja sertifikaatit
  • Merirahti
    • Neuvonta ja tiedotus
      • Hinnat
      • Tulli ja asiakirjat
      • Kaasumittaussäiliöt
      • Säiliöt ja pakkaukset
      • Vaihtoehdot
      • FCL vai LCL?
      • Incoterms
    • Kohteet
      • Aasia
      • Eurooppa
      • Lähi-itä
      • Pohjois-Amerikka
      • Etelä-Amerikka
    • Suosittuja satamia
      • Antwerpen, Belgia
      • Charleston, Yhdysvallat
      • Guangzhou, Kiina
      • Hongkong, Kiina
      • Ningbo, Kiina
      • Dubai, Yhdistyneet arabiemiirikunnat
      • New York, Yhdysvallat
      • Rotterdam, Alankomaat
  • Lentorahti
    • Tietoa ja neuvontaa
      • Lentorahti
      • Vaihtoehdot
      • Tunnettu lähettäjä
      • Valtuutettu asiamies
      • Dokumentaatio
      • IATA
      • Kauttakulkuajat
    • Suosittuja maita
      • Kiina
      • Australia
      • Yhdysvallat
      • Lentorahti maailmanlaajuisesti
    • Suosittuja lentokenttiä
      • San Francisco
      • Shanghai
      • Los Angeles
      • Sydney
  • Tulli
    • Tuonti-ilmoitukset
    • Vienti-ilmoitukset
    • Passitusilmoitukset
    • Verotuksellinen edustus Alankomaissa
      • Yleinen tai rajoitettu edustus
      • Vaatimukset tai velvoitteet
      • Erityiset vapautetut tavarat
      • EU:n B2C-myynti ilman OSS-rekisteröintiä
      • Yksinkertainen arvonlisävero OSS:n kanssa EU:n myyntiä varten
      • Myynti ilman arvonlisäveroa
      • Arvonlisäveron palautus
  • Tietoa meistä
    • Tietoa meistä
    • Toimipisteet
    • Työskentely
    • Yhteystiedot & tarjoukset
  • Kieli
    • 中文
    • Deutsch (DE)
    • English
    • Français
    • Italiano
    • Nederlands
    • Deutsch (AT)
    • Suomi
  • ✆ +31 (0)88 996 4000
Home " Merirahti " Merirahtihinnat

Konttien kuljetusmaksut

Merikuljetuksen hinta riippuu alueesta ja vuodenajasta. Myös kuljetusmenetelmä vaikuttaa asiaan. Voit valita joko kokonaisen kontin tai jaetun lähetyksen (LCL). Miten nämä kustannukset todellisuudessa määräytyvät?

Pyydä tarjous
Pyydä tarjous

Valinta täyden kontin tai LCL-lähetyksen välillä on tässä prosessissa ratkaisevassa asemassa. Mutta miten nämä kustannukset todellisuudessa kertyvät? Se selviää tästä informatiivisesta katsauksesta. Ryhmäkonttien avulla niputamme useiden omistajien lähetykset yhteen konttiin, jossa maksat käytetystä tilasta Size/Geight-menetelmän (A/G) mukaisesti. Älä unohda myöskään rahtivakuutusta, sillä se ei aina sisälly vakiovarusteisiin. Lue lisää siitä, miten voit suojata tavarasi ovelta ovelle. Eikä siinä vielä kaikki. Tutustu tullitutkimuksiin, LCL-lähetysten tariffeihin, luotsausmaksuihin, kuormalavojen vaihtoon, FCL-menettelyihin ja ylipainokonttien lisämaksuihin. Tutustu syvällisemmin merikuljetusten logistiikkamaailmaan ja valmistaudu sujuvaan ja tehokkaaseen lähetysprosessiin.

Pyydä tarjouksesi heti

Onko sinulla kysyttävää tai tarvitsetko hintatietoja? Vastaamme saman päivän aikana.

Tämä kenttä on validointitarkoituksessa, ja se on jätettävä muuttumattomana.
Hyväksyt tietosuojakäytäntömme, joka on AVG:n mukainen.

Ota yhteyttä

Werner Florentinus
Myyntipäällikkö Air & Ocean

+31 85 109 7222
werner.florentinus@neelevat.com

Miten merirahtihinnat muodostuvat?

Lainauskorvaus
Demurrage on maksu, joka peritään tavaroista, jotka viipyvät liian kauan määräsatamassa. Yleensä sinun ei tarvitse olla huolissasi tästä, jos olet tietoinen satamassa oleskelun sallitusta kestosta sekä tuonnin että viennin osalta. Ongelmia voi kuitenkin syntyä, jos et ole tietoinen sallitusta oleskelun kestosta tai jos oletat, että se on sama kaikissa satamissa. Jos esimerkiksi maassa, johon kuljetat tavaroita, on pidempi odotusaika satamassa kuin toisessa maassa, voi syntyä kustannuksia, jotka olisi voitu välttää hieman tarkemmalla tutkimuksella. Valitettavasti nämä kustannukset voivat olla korkeita, ja ne voivat nousta satoihin dollareihin jokaista päivää kohden, jonka tavarasi ovat satamassa.

Yleinen hinnankorotus (GRI)
Yleinen hinnankorotus on lisämaksu, jonka varustamot lisäävät säännölliseen perusmaksuunsa. Sitä voidaan soveltaa kaikkiin tai vain joihinkin kauppareitteihin tietyn ajanjakson aikana. Yleensä varustamot ilmoittavat päivitetyistä maksuista kuukauden alussa ja tarkistavat hintoja senhetkisen volyymitilanteen perusteella. Yleisestä hinnankorotuksesta ilmoitetaan aina.

Merikuljetuspalvelumme

Linkki: Tuonti merirahdilla

Merikuljetusten tuonti

Haluatko tuoda maasta kuten Kiinasta, Intiasta tai Amerikasta merikuljetuksen kautta? Tutustu maailmanlaajuisiin FCL- ja LCL-tuontipalveluihimme, joissa on oma agenttiverkosto ja omat konsolidointikontit.

Linkki: Ocean Freight Export

Vienti merirahdissa

Neele-Vat Ocean on erikoistunut FCL- ja LCL-vientiin. Maailmanlaajuisen verkostomme kautta voimme kuljettaa rahtisi kaikkialle maailmaan ja käsitellä sen paikallisesti.

Linkki: Merikuljetusvaihtoehdot

Vaihtoehtoiset liikenneratkaisut

Merikuljetus on houkutteleva vaihtoehto rahdille, jota ei tarvitse kuljettaa suuren aikapaineen alaisena. Entä jos kuitenkin tarvitsee? Mitä vaihtoehtoja voimme tarjota?

Linkki: merirahtilogistiikka

Reefer logistiikka

Neele-Vat Ocean tarjoaa integroituja toimitusketjuratkaisuja täysin pakastetuille tai jäähdytetyille tavaroille. Lämpötilaherkät rahdit on lähetettävä tiukkojen eritelmien mukaisesti.

Mihin perustamme hintamme?

Pyrimme maksujemme määrittelyssä avoimuuteen ja oikeudenmukaisuuteen. Palvelujemme kustannusten määrittelyssä on useita tekijöitä.

Seuraavassa on joitakin tärkeitä näkökohtia:

Mitat / paino (A/G)

Ryhmäkonttien avulla yhteen konttiin lastataan useita eri omistajilta tulevia lähetyksiä. Tällöin maksat kontissa käytetystä tilasta. Käytämme tässä koko-/painomenetelmää (A/G): kuutiometriä ("koko") tai tonnia ("paino") kohti. Tämä on periaatteessa sama kuin lastattava paino, mutta eri nimikkeistöllä. Esimerkiksi kuutiometri lyijyä painaa enemmän kuin kuutiometri jousia. Vastaavasti 1 000 kg jousia vie enemmän tilaa kuin 1 000 kg lyijyä.

Rahtivakuutus

Varmista, että rahtivakuutus on lueteltu erikseen. Jos se ei sisälly tarjoukseen, sitä ei yleensä sisällytetä. Tarkista, tarjoaako vakuutus vakuutusturvan ovelta ovelle. Rahdinkuljettajat kattavat usein vain satamasta satamaan, mikä tarkoittaa, että maantiekuljetuksen aikaiset korvausvaatimukset eivät ole katettuja. Vahingot ja varkaudet ovat yleisiä lähtöoven ja sataman välillä. Tämä on korvausvaatimusten kannalta riskialtteinta aikaa.

LCL-maksut

Kun käsittelemme LCL-lähetyksiä Rotterdamissa, veloitamme maksun konttien purkamisesta. Tullimuodollisuudet ja mahdollinen kuljetus lopulliseen määränpäähän sisältyvät myös hintaan.

Pilottikustannukset

Lyijymaksut ovat maksuja tavaroista, jotka ovat varastossamme liian kauan. Yleensä sinun ei tarvitse huolehtia tästä. Jos et kuitenkaan pysty noutamaan tavaroitasi sovitussa ajassa, ota meihin yhteyttä.

FCL (Full Container Load)

FCL:n osalta veloitamme terminaalikäsittelymaksut (THC) sekä ISPS- ja lastivalvontamaksut. Kun nämä maksut on maksettu varustamolle, me hoidamme tullimuodollisuudet ja poistamme kontin. Tämän jälkeen veloitamme kuljetuksesta lopulliseen määränpäähän.

Ylipainokonttien hinnat

Kun lähetät täyden konttikuorman (FCL), jossa on raskas tavara, on tärkeää varmistaa enimmäiskapasiteetti meiltä. Ylipainoisista konteista peritään lisämaksuja."

Kuormalavojen vaihto

Puramme tuotteet eurolavoille ja sinetöimme ne vakiona. Toimituksen yhteydessä voit vaihtaa nämä kuormalavat. Jos tämä ei onnistu, joudumme veloittamaan siitä.

Kaikki mitä tulee tietää merirahdista

Linkki: FCL- vai LCL-merikuljetus?

FCL vai LCL?

Mikä on ero ja missä on käännekohta?

Linkki: Merikuljetuskontit ja pakkaukset

Säiliöt ja pakkaukset

Mikä kontti sopii parhaiten tavaroilleni?

Linkki: Tulli & asiakirjat
Tullimuodollisuudet

Tulli ja asiakirjat

Mitkä ovat tuonnin ja viennin näkökulmat?

Linkki: Incoterms

Incoterms

Tarvitaanko toimittajan kanssa Incoterms-sopimuksia?

Linkki: Syvänmeren satamat

Syvänmeren satamat

Tarjoamme merikuljetuksia maailmanlaajuisesti, erityisesti Kaukoidästä ja Yhdysvalloista.

Linkki: ADR Vaaralliset aineet

IMO-luokat

Millaisia vaarallisia aineita on olemassa?

Linkki: Kaasumittaussäiliöt

Kaasun mittaus

Selvitä, miten havaitsemme haitalliset kaasut säiliöissä.

Linkki: Merikuljetusten hinnat

Hinnat

Tutustu merirahtihintoihin ja vinkkeihin kansainvälisiä tilauksia varten.

Linkki: Merikuljetusvaihtoehdot

Vaihtoehdot

Tutustu maailmanlaajuisen liikenteen eri vaihtoehtoihin.

Merikuljetusvaihtoehdot

Me Neele-Vat takaamme tehokkaan ja luotettavan merirahtisi käsittelyn. Tarjoamme turvallisia kuljetuksia, älykästä rahdinhallintaa ja räätälöityjä logistiikkaratkaisuja. Olipa kyseessä kertaluonteinen lähetys tai säännölliset lähetykset, meillä on oikea asiantuntemus. Pyydä tarjous jo tänään ja tutustu merikuljetuspalveluidemme etuihin!

Pyydä tarjous

Etsitään

  • Pyydä tarjous
  • Yhteystiedot
  • Toimipisteet
  • Työskentely Neele-Vat
  • Tietopohja

Pysy mukana

Copyright © | Yleiset käyttöehdot | Vastuuvapauslauseke | Tietosuojaseloste | Toimintaperiaatteet | Evästekäytäntö | Työntekijöiden kirjautuminen | Asiakasportaali.

Vieritä ylöspäin Scroll to top Vieritä ylöspäin
Tietosuoja-asetukset

Me Neele-Vat suhtaudumme vakavasti oikeuteesi yksityisyyteen. Siksi annamme sinulle mahdollisuuden vaikuttaa siihen, miten käsittelemme tietojasi.

Toiminnallinen Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai käyttö on ehdottoman välttämätöntä lailliseen tarkoitukseen, joka liittyy tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän tietyn palvelun käytön mahdollistamiseen, tai yksinomaan viestinnän välittämiseen sähköisessä viestintäverkossa.
Asetukset
Tekninen tallennus tai käyttö on tarpeen laillista tarkoitusta varten, jotta voidaan tallentaa tilaajan tai käyttäjän pyytämättä jääneet asetukset.
Tilastot
Tekninen tallennus tai käyttö, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai käyttö ainoastaan anonyymiin tilastointiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajan vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen antamia lisätietoja pelkästään tätä tarkoitusta varten tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää sinun tunnistamiseen.
Markkinointi
Teknistä tallennusta tai käyttöä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseksi mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla samankaltaisia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallitse palveluja Hallitse {vendor_count} myyjiä Lue lisää näistä tarkoituksista
Asetukset
{title} {title} {title}